Stora grejer på gång

Hej bloggen.

Vi gjorde bra ifrån oss på P4 Jönköping i fredags. Hur bra tänker jag inte säga här, men förhoppningsvis kommer det ge goda resultat om vi sköter våra kort väl.
Fredagkvällen tillbringade jag med E. Vi hetsade allt och försökte även ta igen allt som hänt sen sist. Och det vill inte säga lite eftersom vi båda är i vårt esse för närvarande, både på ett bra och dåligt sätt. Men mest bra tror jag.

Lördag morgon bar det av med tåg till Motala för att hjälpa pappa med lite intervjuer till en film. Innan hade jag mina farhågor om att tåget, vädret eller folket skulle kuka ur. Lyckligtvis hände inget av detta, däremot valde bandspelaren att göra det. Ett sånt antiklimax! efter sex intervjuer var vi tvunga att se oss besegrade och drev runt på stan tills tåget gick.
Kvällen var väldigt intressant, middag hos L med diverse folk. Jag körde bil och var följdaktligen nykter, såg saker och ting i ett helt nytt sken under kvällen.

Dagen har inletts med sovmorgon, sen lite skrivande av protokoll och sökande av sommarjobb. Sånt som tar tid, men som tyvärr måste göras. Men ute skiner ju solen och jag ska nog gå en sväng innan det bär av söderut igen.

kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad det än är du gjort på p4 så önskar jag dig lycka till!

Postat av: Malin

Jag hittade dig på "portalen" mest aktiva.... eller om det var senaste inlägget... hmm, kommer inte ihåg! minnet är bra, men kort!

2008-01-27 @ 19:42:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Ängeln

usch... nästa gång ska jag vara nykter, köra och se saker i ett annat ljus... idag ser jag men minns nada. lika bra det tror jag.

och allt över en sketen karl!!

2008-01-28 @ 09:16:49
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Bloodyswede

Klart du var ett bra alternativ, men det trevligaste hade ju varit båda två!!
Visst är det frodigt med alla mina uppdateringar!!

2008-01-29 @ 17:31:54
Postat av: Soffie

Kikar in hos din trevliga blogg:O)

2008-01-29 @ 19:01:56
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback