Telefondag

Ibland ska man ha flyt.
Dagens mission bestod bland annat i att ringa och börja boka in möten till radioprojektet.
Ett x antal samtal senare har jag lyckats boka in två kundmöten som jag dessutom lyckats lägga dagarna efter varandra så att det blir lite mer effektivt och som en extra bonus kan jag även vara en extra helg i Nässjö.
De två som jag inte bokat möten med har jag iallafall gjort så mycket jag kan med just nu. Känns bra, helt klart, känns att vi är på g nu faktiskt.

Nu är det på riktigt. Nu gäller det.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ängeln

häftigt! ett steg närmre verkligheten! =)

Postat av: Erlendjeanett

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-08 @ 08:05:59
URL: http://erlendjeanett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback