För jag är så jävla bra

Ja, det är sant. Storhetsvansinnet har återtagit sin makt över mig. För dem som inte minns senaste gången detta inträffade så var det när vi hade videokurs och sände nyheter i skolan. Då gavs jag makten som scripta och bildproducent och har man väl fått smaka på makten vill man liksom aldrig ge den ifrån sig.

Precis så är det nu. Jag har "gått bredvid" som nyhetsläsare på morgonen nu två dagar och vad roligt det har varit!! eftersom blygsamhet aldrig har klätt mig så tänker jag nu berätta hur bra jag är som nästan inte stakar mig alls och läser lugnt och sansat.
Plus får beröm av massa människor! det suger att gå upp vid tre, men vad fan liksom. Mer storhetsvansinne åt folket. Eller iallafall åt Hannut.

Imorgon är det fest. Jag har fyllt år och tagit examen och ska nu äntligen fira detta med mina underbara vänner. Det kommer bli en intensiv helg innan jag börjar jobba igen och då jobbar sex härliga dagar i sträck. Men det är trots det ganska så härliga tider.

Nu ska jag sova eftersom jag snart varit uppe typ 21 timmar och börjar känna mig smått manisk.

kärlek.

Kommentarer
Postat av: Albinmaia

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback