Hård men rättvis?

Dagen började med att jag fick beröm av nyhetschefen för mitt inslag som jag gjorde igår och som gick de fyra första sändningarna idag. Kändes mycket bra, med tanke på att han är krävande och inte helt lätt att göra till villjes. Dessutom fick jag en privatlektion i knep att göra med rösten och vad man ska tänka på när man läser.
Sedan kom jag med en egen idé på morgonmötet som jag även fick genomföra. Härliga tider så långt.

Dessvärre var han inte helt nöjd utan jag fick klippa om hela inslaget, visst blev det bättre men surt ändå att behöva ändra allt.
Hård men rättvis, ja, antagligen och antagligen kommer jag tacka honom för den här hårda drillningen om ett tag.

Kärlek till alla utom de som verkligen inte förtjänar det och inte heller förstår att de inte gör det.

Kommentarer
Postat av: Karut

Jag visste det! Du är så duktig. Och ibland är det bra med krävande chefer som inte är rädda för att säga hur de vill ha det. Du kommer som skrivet antagligen tacka honom.

Annars gör din slutkläm mej helt förvirrad, men jag tror jag förstår nu. Språkmässigt alltså.

2008-07-16 @ 20:35:29
Postat av: Ängeln

u rock så klart ;-)

2008-07-18 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback