Home sweet home?

Jag orkar inte. Försöker verkligen vara lite smidig och inte hugga på allt men ibland är det svårt. Och det blir inte direkt lättare av att motparten är som hon är. Om jag inte vänjer mig, skaffar öronproppar eller tillbringar mindre tid hemma så kommer det här bli en väldigt väldigt väldigt jobbig sommar...

Vet inte om det beror på att alla parter faller tillbaka i gamla invanda roller när man flyttar tillbaka och har svårt att anpassa sig. Visst, det är inte lätt för någon när vuxna barn flyttar hem på något som i värsta fall är obestämd tid, men ändå.
Jag försöker vara tillmötesgående, men tröttnar när det inte ger särskilt mycket tillbaka. Det enda jag önskar mig är att man litar på att jag faktiskt vet vad jag gör och att jag kan ta beslut samt förstå vad som passar sig i en viss situation. Och framför allt lite lugn och ro. Men icke.

Ge mig kärlek vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det är inte lätt inte...jag längtar till hösten:) Skickar lite kärlek...kram

2008-07-03 @ 19:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback