Klockan är halv tio, det här är nyheterna...

Det regnar. Igen. Men jag är inte förvånad. Inte för att det spelar någon roll för min del eftersom jag ska jobba typ tre och en halv vecka till, men ändå.
Appropå jobba så har jag idag gjort mitt första egna pass som morgonsändare. Och det var roligt men samtidigt grymt stressigt. Jag är ändå nöjd med min insats eftersom jag lyckades få med typ det "viktigaste" och det inte inträffade några större katastrofer. Då får man faktiskt vara nöjd med sig själv ;)

Ska försöka få iväg en ansökan om ett jobb som just nyhetspresentatör till hösten med. Vore så kul att få det!

Festen i helgen var mycket lyckad. Folk uppförde sig och orsakade inte stopp i toan ;)
Mest i sitt esse var helt klart K som underhöll allt och alla, härliga tider!
Jag uppskattar verkligen att så många kom och att jag fick så frodiga presenter. Nu laddar vi inför nästa jämna födelsedag som vi inte talar om ;)

kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback