Positiv energi

Jag har varit ledig två dagar och det har varit så skönt.
Jag har omgett mig med människor som ger mig energi och inte som tar. Det är så det ska vara. Inte en massa destruktiva relationer där man bara ger men aldrig får något tillbaka. Det är skillnaden.

Min (lediga) tid är ofta fullbokad, men när den är fullbokad med bra saker, dvs saker som ger mig energi och ork att fortsätta så känns det inte som att det är fullbokat. Då har jag all tid i världen. Men när den däremot är fullbokad med saker jag gör för att jag "måste" så blir det fel. Väldigt fel. Då kommer jag tillbaka till jobbet och är tröttare än jag var när jag lämnade det.

Så fyllde jag ju år också. Nu är jag mer än halvvägs till femtio. Herregud. Det både var och inte var såhär jag trodde det skulle se ut när jag var 25. Tänk så fel och ändå så rätt man kan ha...
Men på det stora hela är jag rätt nöjd med var jag befinner mig just nu.

kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback