Trött, sliten och dålig på att dölja det?

Så otroligt trött och sliten känner jag mig just nu. Och jag tror det börjar synas med. Igår sa nyhetschefen till mig att ta sovmorgon idag och idag fick jag höra av en polis jag intervjuade att jag såg trött och stressad ut. Suck.
Men imorgon är det ännu en underbart tidig morgon, jättekul att sända, men så fruktansvärt jobbigt att gå upp mitt i natten för att göra det.

Två andra ganska underhållande saker som hänt idag:

* Min gamla fotolärare var med i Lasso.
* Jag fick för första gången under alla år jag haft körkort stanna och blåsa i en poliskontroll. Helt hysterisk upplevelse.

kärlek

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig kväll :) svara gärna på frågan i min blogg om du vill :D

Postat av: Karut

Och i morgon är det helg. Woho! Men jag vet inte riktigt varför folk måste kommentera att man ser trött ut? Blir jag piggare av det? Näe. Möjligtvis lite, av all irritation som springer ut i blodet.

2008-08-01 @ 11:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback