Hur vi byggde broar i Barcelona

Tio intensiva dagar och mycket har hänt. Men mest hysteriskt/frodigt/underhållande var ändå Barcelona. Så här kommer en sammanfattning i bilder...



resan tog sin början på okänd adress i Norrköping, E tog sitt ansvar och putsade skorna inför det som komma skulle

                                                                                   

vi gick upp innan fyra, det är därför K är så pigg och glad

     
som sagt...klockan fyra på morgonen....


ofta var förvirringen total...  


det ska vara Karut till att bli intervjuad på en turistbuss om det spanska valet...

 
självutlösaren på kameran var vår vän under hela resan...

 
i barcelona har man en förkärlek för fallosymboler...

 
det fanns acessoarer i massor...och vad behöver man mer än skor, choklad och sprit?!


roger däremot tyckte han klarade sig bra ändå


"det är jag som är Karut, du kan kyssa min ring"

   
väldigt kristyrmässigt! marioland mitt i barcelona liksom!

 
drinken var dyr men frodig och klockan mycket innan vi fick en timmes sömn sista natten...

Kommentarer
Postat av: Karut

Så frodigt! Och värdigt! Jag vill alltid vara i Barcelona med dej.

2008-03-14 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback