Lyxproblem

På typiskt svenskt sätt är jag inte säker på om jag borde skriva ett blogginlägg där jag hyllar mig själv och min egen förträfflighet. Det borde jag säkert inte göra, men låt oss för en gångs skull skita att vara så där jantelagsmässiga och bara vältra oss i vår egen storhet. So here we go...

Jag har fått sommarjobb. Och inte bara ett jobb, utan två säkra och två med största sannolikhet. Och eftersom mycket vill ha mer ska jag försöka mig på att kombinera de två säkra, jag har förstått på min omgivning att jag borde tagit tidningsjobbet som innebar tre månader och inte radiojobbet som endast innebar en månad, men som jag säger till folk så är jag mycket nöjd med mitt val och det är trots allt jag och inte dem som ska jobba i sommar.
Så med andra ord; antingen slutar det med att jag endast har fyra veckors jobb på radio eller så slutar det med att jag faktiskt kan kombinera tidning och radio. Den som lever får se.

Men att få jobb på radion kändes som en skön bekräftelse, ibland har jag faktiskt lite flyt med tajmingen =)

Kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig fortsättning på dagen och Glad Påsk! :)

Postat av: Sandra

Sugen på att vara med och tävla om vårens sötaste underkläder?

flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-21 @ 12:19:23
URL: http://flachsan.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Asså, jantelagen kan ta och slänga sig i väggen. Man måste våga ta för sig i dagens samhälle...kram

2008-03-21 @ 12:23:53
Postat av: Liza

Hörrö snutten. Du kan väl för fan ta o länka till min blogg som inte är två år gammal?

2008-03-24 @ 15:57:53
URL: http://www.slowwaters.wordpress.com
Postat av: Joolz

Jag tycker att du gjorde rätt som följde ditt hjärta! Det är ju världens chans för sjutton! Jag håller som bäst på att berätta för alla jag känner att du ska vara på radion i sommar, och alla blir väldigt imponerade! =) Nu har du mycket att leva upp till min vän! ;-) Lööööööve!

2008-03-24 @ 17:01:55
Postat av: Reidaramal

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2009-02-20 @ 08:44:37
URL: http://reidaramal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback