Gotland och livet

Solen skiner, Gotland visar sig från sin bästa sida och allt rullar på med Ö-kampen. Veckan har varit intensiv och produktiv och på söndag åker vi tillbaka till fastlandet.

Själv känner jag mig mest extremt sliten och trött just nu. Det fina vädret borde ge en massa energi, men jag känner mer för att gå och lägga mig och sova. Tror att allt flängande och det höga tempot börjar ta ut sin rätt nu. När man räknar ner dagarna tills man får vila är det inte bra, inte bra alls.

Om det ändå bara vore skolan man skulle palla med hade det väl gått an. Men som det är nu så är det skolan och en massa annat i privatlivet som man ska palla med också. Och det blir lätt lite för mycket om man säger så. Jag blir så trött på folk som säger en sak, gör en annan och menar en tredje. Så trött på att aldrig kunna ta folk på deras ord.
Jag orkar inte ha det på detta viset igen.

ge mig kärlek...

Kommentarer
Postat av: Karut

Men jag ska ju komma! Ängeln ska ju komma? Vi ska dränka dig i kärlek. När vi är färdiga med dej kommer du vilja gå i mentalt celibat. Så mycket kärlek blir det. Det blir Queen!

2008-05-09 @ 11:50:32
Postat av: Karut

Och ibland är man trött. Det är liksom inget konstigt med det. Skit i folk. Du är Hannut.

2008-05-09 @ 11:51:31
Postat av: Anna-Lena

Cheer it up babe! Skickar mängder av kärlekskramar:)

2008-05-09 @ 15:06:55
Postat av: Ängeln

du och jag Pyrrrret, Du och jag ;-)

och så Karut så klart.

massa löööööööve

Postat av: Ängeln

och AL och sol och vår och Sverkar och mer sol och mer lööööve och foto och du vet allt bra i livet
allt ordnar sig till det bättre

2008-05-09 @ 15:47:58
URL: http://angelmedhorn.blogg.se
Postat av: Karut

Hannut. Du är alldeles för vaken. Karut var på jakt efter offer till dagens fråga. Episoden blev värdigare av en viss censur. Men nu vet du.

2008-05-12 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback