Orka

Bara drygt två veckor kvar, bara drygt två veckor kvar....

Jag förstår inte hur folk orkar lägga sin energi på oviktiga saker och hetsa det intill förbannelse. Själv känner jag mig mest slutkörd och helt tömd på energi för tillfället. Orkar liksom inte med att folk strular och att det uppstår massa missförstånd och intriger.

Vet att jag borde säga ifrån och be folk dra åt helvete. Men orka liksom. Jag bryr mig utan att bry mig.

Ge mig sommar, ledighet, andrum och ett jobb till hösten.

kärlek någon?

Kommentarer
Postat av: Ängeln

lööööööööööööve Pyret!

miss U
snart är det sommar och kärlek

i need U

2008-05-21 @ 07:20:22
Postat av: Anna-Lena

Kramar om:) Och snart är du välkommen till den allmänna hetsen i Nässjö;)

2008-05-21 @ 11:19:20
Postat av: zZz

Länkar du om gullegrisen?
www.furiouslola.wordpress.com

2008-05-23 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback