Sista spiken i kistan?

Om tre veckor befinner jag mig i USA, närmare bestämt New York. Kan knappt fatta det själv att det bara är två veckor "vanlig" skola kvar och en dryg vecka med fester, sista fixandet och sedan examen.
Trots att man hela tiden vetat att förr eller senare kommer dagen som kommer avsluta mina tre år i Kalmar, men nu när den dagen snart är här känns det otroligt konstigt. Så mycket som är "aldrig mer" och "sista gången". Som jag sa till K så känns det fortfarande som att jag ska komma tillbaka i sommar efter en sommar hemma. Istället kommer jag flytta "hem" igen på obestämd tid.
Jag har sagt upp rummet, telefonen, försäkringen och igår adressändrade jag. Känns så definitivt och som slutet på livet som student och invånare i Kalmar. Jag kommer sakna Kalmar och människorna här något oerhört.

Får jag inte jobb eller har något annat för mig i höst får jag panik.

------------------------

Helgen har varit fantastisk. Polarn var här och förgyllde min tillvaro, något som var väldigt välbehövligt. Det har varit skratt, kärlek, whisky, te, popcorn och hets. Underbart!
Pricken över i var dagens utflykt till havet med popcorn, te och Sverker. Sen njöt vi av livet i solen.

Nu är det bara två veckor kvar. Har jag kommit såhär långt fixar jag det med.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ängeln

Det var lööööve all the way ;-)

Snart igen darling, snart igen

Postat av: Edvardstella

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2010-02-15 @ 12:20:33
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback