Don´t stop me now...

Det här har såhär långt varit en skapligt oförutsägbar och frodig vecka. Jag har bland annat upplevt följande:

* Återigen insett hur fruktansvärt tråkigt det är att vara hemma och vara sjuk.
* Blivit snudd på glidtacklad av en kollega i korridoren när jag pratade i telefon.
* Slagit vad om när TT skulle flasha domen i Rödeby-målet.
* Tittat på när tjurar vaccinerats för blåtunga.
* Blivit lite ivrig och nästan stulit en dagstidning från biblioteket.
* Funderat på om en liten människa får plats i en låda under sängen.
* Blivit anklagad för att ange folk till Radiotjänst.
* Varit helt utmattad på ett bra sätt efter en lång fika.
* Kört över och sänkt nyhetschefens idé.
* Skrattat ondskefullt tillsammans med en kollega åt tanken på att stoppa högsta chefen i Sverkers röda tunna.

Imorgon kommer tangentbordet och hans entourage. Det blir Frodigt det.

Kärlek vänner.


Kommentarer
Postat av: Ängeln

hmm sno en dagstidning? köra över NC?! Skratta åt onda tankar... Jaha, jag märker att det är Hannut som jobbat denna vecka ;-)

2008-11-21 @ 20:54:25
Postat av: Joolz

skrattar gott framför skärmen

2008-11-21 @ 21:12:34
Postat av: Karut

Intressanta tankar och typ världens frodigaste rubrik! När det gäller den lilla människan i lådan under sängen vet jag svaret. Hallå sänglåda! Som mindre människa var det mitt favoritställe att gosa med David på. Men allt beror förstås på lådan. Eller människan.

2008-11-22 @ 09:40:14
Postat av: Anna-Lena

Inga idéer om att sno lille L nu bara! Händelserik och underhållande vecka måste jag säga. Pensionsval = många vuxenpoäng! Kram

Postat av: Karut

Fast du har ju typ inte tänkt. Du har ju gjort! Du är en handlingskraftig mänska, Hannut.

(Jag skriver det här för att slippa skriva andra saker. Med ett, låt oss säga mer gudligt/pensionärsföreningsmässigt/barnvänligt innehåll. Som jag älskar att vara helgreporter.)

2008-11-22 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback