Hannut har alltid rätt

Hannut hade rätt. Den lilla människan fick plats och trivdes ypperligt bra i lådan. Han slapp dock locket och även att ligga under sängen. Men både han, jag och föräldrarna var nöjda. Nu kommer han inte vilja sova i sin vanliga säng igen. Någonsin.

Helgen blev precis så bra som jag trodde den skulle bli. Massa skratt, mat och bra energi. Ibland krävs inte mer för lite ny energi än bra sällskap, lite rödvin, film och tacos. Alla älskar ju trots allt tacos.

Nu väntar en fyra dagar lång arbetsvecka. Sedan bär det av norrut till den kungliga Hufvudstaden. Det blir resa med ett av de frodigaste ressällskap jag vet, lyx på hotell, teater och förhoppningsvis även ett återseende med charrrming människa. Ni förstår ju att jag längtar.

I övrigt försöker jag mest bara hålla mig lugn. Det är inte lätt, men det går. Jag är ju trots allt Hannut.



Kommentarer
Postat av: Polarn som inte förtjänar kärlek just nu

haha jag hoppas det finns bild!!



Jag längtar som fan till nästa helg... och även om du kanske inte tror det just nu så är det löööööve att leka med dig ofta, länge

2008-11-23 @ 21:41:49
Postat av: Joolz

Jag beklagar verkligen att du tvingas åka till huvudstaden.. Hör av dig om du behöver prata ut om upplevelsen efteråt. ;-)

Postat av: Anna-Lena

Visst är jag otrolig! Bond var bra och sevärd. Ha det så bra i Sthlm. Kram

2008-11-27 @ 12:12:58
URL: http://zimtsternli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback