Hannut - nu med stegräknare

Jag har alltid föraktat stegräknare. Nu har jag ju fått jobb och förväntas plötsligt vara med i stegräknartävling. Herregud. De förstår inte att jag är Hannut och att jag inte ska behöva springa omkring med en sån där fånig liten sak tänkte Hannut när hon såg stegräknaren i sitt fack (fack! Hannut har fått ett eget postfack med namn på! det är INTE bra för hennes storhetsvansinne)

Iallafall. plötsligt håller Hannut (väldigt ivrigt) på att installera sig med sin stegräknare. Hannut har officiellt ingen moral. Eller kanske insåg hon bara att det inte är värdigt att göra sig till åtlöje offentligt eftersom någon ofrodig människa bestämt att allas resultat ska läggas upp på hemsidan.

Nu ikväll bestämde hon sig för att provgå med den. Och Hannut inser att hon faktiskt skulle kunna fastna i stegräkningsträsket. Skrämmande.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag är fast efter tävlingen vi hade på jobbet i våras;) Så nu är det 10 000 steg om dagen eller? Lycka till! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback