På plats

Japp. Första arbetsdagen är avklarad. Måste nog vara nöjd med den. Mycket nytt, mycket ny information att ta in...men helhetsintrycket är att det är trevliga och Frodiga människor som jobbar där. Tror nog det kommer bli bra. Mest spänd av allt är jag på att få mitt schema och kunna planera lite.

Har ju även flyttat och bor numera i en omgjord bilverkstad. Mycket intressant. Ganska låg takhöjd och mycket betong. Mobilen har valt att kuka ur rejält och täckningen är obefintlig i lägenheten.

Och såhär ser det ut (ja, jag vet att det är fruktansvärda posebilder, men pappa envisades ;) )







Som ni ser så är det mycket golvyta och halvudda möbler. Tur jag är så extremt flexibel och anpassningsbar ;)

Kommentarer
Postat av: Ängeln

asbra lägenhet! Du kommer rocka som sagt! miss u

Postat av: Karut

Så jävla käckt! På ett uppmuntrande sätt så här en seg fredag när allt skiter sig. Jag väntar med på ditt schema. Bautamycket! Mollysprit, fulfiskdans och larmtorgskorv liksom. Allt inbakat i värsta Utsnygga förpackningen. Det skulle smaka. Jag vet att jag vill!

2008-10-03 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback