Semester

Chopp chopp så var man hemma igen en sväng. Efter tio dagar med jobb känns det välbehövligt med en fyra dagar lång vila.

Och bara känslan av att kunna åka bort i fyra dagar utan att behöva plugga något är helt märklig. Finns liksom inga måsten...kan umgås med folk och bara ladda batterierna. Sånt uppskattas.

Imorgon ska ju så P&P återförenas igen. Känns som det var evigheter sen även om det "bara" gått några veckor. Men som vanligt i våra respektive liv hinner det ju hända en hel del...imorgon blir det iallafall middag för att fira gånger två. Härliga underbara tider!

Om ni tycker att detta blogginlägg var ganska så innehållslöst och intetsägande så beror det nog på att det faktiskt var det.
Jag skyller helt och hållet på att jag jobbade morgon idag och alltså har varit uppe sedan fyra i morse. Men jag klagar faktiskt inte. Jag lever, frodas och tjänar ju pengar :)

kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback