Tre år senare

För ganska exakt tre år sedan befann vi oss i Kalmar. Då kretsade en stor del av tillvaron kring kurslitteratur, föreläsningar, kurser och tentor. Då hade vi precis börjat vandringen.

Tre år går extremt snabbt. Iallafall när man gör något man trivs med tillsammans med människor man gillar.

Nu, tre år senare sitter jag i Karlskrona av alla ställen (dock väldigt glad att det inte blev Arvidsjaur..) på mitt första "riktiga" jobb.
När jag pratar med forna klasskompisar så handlar det om helt andra saker: hur långt vik man lyckats få, om man trivs, vad man får göra, vad man ska göra sen....

Det är coolt att så många faktiskt fick jobb. Nu har vi spridit oss till flera olika tidningar, SVT, SR och TV 4.

Det är coolt, det är vuxet,  att det gick faktiskt den väg det skulle gå.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

I agree.....



/Ingrid som smygläser din blogg då och då. Hoppas de går bra på P4. ;)

2008-10-08 @ 22:39:39
Postat av: Anna-Lena

Jag köpte whiskyn i Berlin i våras. Om jag kommer förbi Karlskrona, så skulle jag kunna ta med den:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback