SR Blekinge vet att de vill

Ja vänner. Det ÄR sant som ryktet säger: Hannut (eller är det kanske Hanna?) har fått jobb!

På tisdag går flyttlasset till världens metropol, nämligen Karlskrona. Och på onsdag börjar Hannut sin spikraka karriär som reporter och nyhetsuppläsare på Sveriges Radio i Karlskrona. Det ni kamrater, det är stora grejer det.

Hannut stannar till mitten av januari. Om hon sköter sig blir det kanske längre. Om hon inte sköter sig vågar ingen av oss tänka på vad som kommer hända.

Hör av er om ni vill hälsa på vetja ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Grattis än en gång! Klart jag kommer och hälsar på, det är ju inte Arvidsjaur vi pratar om;) Kram

2008-09-26 @ 11:21:46
Postat av: Karin

Woohoo! Jag är så nöjd med SR Blekinge. Jag vet att jag vill komma, inshallah.

2008-09-26 @ 16:45:10
Postat av: Bloodyswede

jag kommer på lördag har jag ju redan sagt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback