Är du gaaaalen människa?!

Ska du lämna havet, stan och luften och flytta in i de mörka småländska skogarna igen?!

Kan vara så att jag är galen. Men jag har inte heller så mycket annat val. Iallafall inte om man ser till mitt tidigare beslut att vara ledig nu och jobba i sommar.

Men! det kunde trots allt varit värre. Jag ska ju faktiskt bli sambo med Polarn. Det ni. Det är grejer det. Det blir två veckor på prov, går det blir det även maj och jag slipper flytta hem hem förrän tidigast i höst. Härliga tider! (tycker alla utom Mammut)

Så imorgon är det alltså slut på att bo i Karlskrona och istället blir det gamla hederliga Nässjö. Jag kommer sakna havet och stan. Men jag överlever det här också.

Vi ses snart vänner :)

                                                                     

                                                                     


Hej då Karlskrona. Det har varit trevligt. Jag hoppas vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Polarn med Knodden i knät

Wiiiieeeeee!!!!

2009-04-04 @ 08:12:23
Postat av: Joolz

Alla älskar vi väl Nässjö? ;-) Tror att de flesta av oss som är uppvuxna där älskar hålan på ett eller annat sätt. Det behöver ju iofs inte betyda att man bosätter sig där för restenh av livet.. Havet har sin charm, men vad ska man vid havet att göra om inte ens nära och kära är där? ;-) Nää, Hanna, Nässjö längtar efter dig, braaa att du kommer "hem"! Fast jag längtar ännu mer efter dig här i Nürnberg, särkilt i dessa tider av konstant klump i magen och svårt att somna om kvällarna pga uppsatsen =( Men snart så är du ju här =) Tanken på det får klumpen i magen att bli lite mindre! Kärlek!

Postat av: Anna-Lena

Välkommen till Nässjö!

2009-04-05 @ 18:52:16
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Tell

Kom tillbaka!! Karlskrona saknar dig!!!

2009-05-02 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback