Start spreading the news...

Imorgon vid den här tiden sitter Hannut (om Gud och SJ vill) i Wien. Där ska hon (enligt Karut) vara värdig och tänka sauerkraut hela tiden. Så det blir nog bra.

Sen drar Hannut vidare till Nûrnberg och Jullut (ja, hon fick ett nytt namn där...) där ska jag froda mig och uppleva södra Tysklands fröjder.

Le Grande Finale blir i Berlin. Där ska det festas, shoppas och turistas. Härliga tider. Och allt under ledning av A-L.

Så med andra ord vet ni var Hannut finns om ni saknar henne under kommande två veckor :)

Måttfullhet är en tråkighet, inte en dygd!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Trevlig resa och gör inget som inte jag skulle göra! Glöm inte ölen i Bayern;) Ses i Berlin!

Postat av: Joolz

Öööööööl blir det i Bayern, jag loooovar! Pappan har tipsat om värsta ölhallen i München, som även har toaletter "upptill". Nu räknas det ner tills Hannut kommer, och Jullut gläds över sitt nya namn!! =)

2009-04-23 @ 14:03:27
URL: http://juliakylberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback