Suck.

Hannut är officiellt förvirrad. Och inte på ett bra sätt. För mycket folk ur Hannuts förflutna och för lite folk ur Hannuts framtid.  Det är inte okej.

Jag tror jag ska döda mina spöken, bryta ihop och gå vidare.

Ikväll sysselsätter jag mig tydligen med att riva upp gamla sår, dricka vin och titta på tv. Ibland verkar allt så bra i teorin trots att man verkligen vet att det suger i praktiken. Tänk hur låga tankar man kan få av för lite uppmärksamhet.

Usch, jag vet inte...jag är ledig, sysselsatt och har saker att se fram mot. Jag borde inte klaga. Jag vet. Men det känns ändå som att jag inte kan njuta/är nöjd med tillvaron. Varför vet jag inte. Faktiskt.

Jag bor ihop med underbara Polarn (som jag faktiskt kommer sakna både i fjällen och i utlandet) , åker till fjällen på torsdag och Österrike om en vecka. Men ändå.

Vad är det då som spökar? hösten? abren? kärleken? livet?

Kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Ängeln

vi är jagade av våra spöken. De äger oss (som barnen skulle säga). Det är lååååångt ifrån frodigt och vuxet. NU JÄVLAR RYCKER VI UPP OSS!!



Me miss u toooooooo

2009-04-16 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback