Va fan liksom?!

Händer det inget i Hannuts liv? Har Hannut blivit tråkig? Om inte: varför har då Hannuts blogg blivit så j-vla tråkig???

Hannut har inget bra svar på det. Hannut skäms.

Igår var sista dagen på jobbet. Det var sorgligt och skönt på samma gång. Chefen höll ett precis så uppstyltat tal som väntat, jag blev lika full i skratt som alltid och vi fick fina glas. Och de berömda muggarna förstås.

Konstigt att sluta på ett jobb man har gått till åtminstone fem dagar i veckan de senaste sex månaderna. Så Hannut gjorde som Hannut brukar göra när hon inte vet var hon ska göra av sig själv. Hon blev speedad. Och inte på ett bra sätt.

Bland annat sa hon till personen hon inte är så förtjust i att "det har varit trevligt att jobba med dig" till personen som hon vet inte har samma humor "det blir nog bra, tror du kommer passa där ute i skogen med alla träden och djuren. på ett bra sätt"

Sen kände Hannut att det var dags att ta sina nya whiskeyglas och lämna stället för sista gången. Lite värdighet har man väl.

Kommentarer
Postat av: Joolz

Mohhaahaa, Hannut is back! Me like! Jag har ett uppdrag till dig. Om du skulle kunna köpa med dig smörknivar i trä när du kommer till Tyskland? En sisådär 10 stycken hade inte varit fel, så att familjen klarar sig tills jag kommer och hälsar på nån gång i framtiden ;-)Saaaaaaaknar dig min vän och jag längtar, längtar, längtar tills du kommer! Men först ska jag tydligen hinna med en vecka på Mallorca tillsammans med familjen. Sämre kunde man ju haft det, om man säger så.. ;-) Stor kram på dig!!! /J

Postat av: Anna-Lena

Det är så du! Kram

2009-04-02 @ 23:16:36
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Det är så du! Kram

2009-04-02 @ 23:17:15
URL: http://zimtsternli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback