När Hannut fick en ny kompis

Idag var en stor dag för Hannut. Idag fick hon nämligen äntligen börja göra intervjuer med viktiga personer. Hon fick prata med Lars Leijonborg.

(ungefär här i historien hade det varit frodigt att kunna säga att vi diskuterade Hannuts världherravälde...)

Som tur var skedde det hela på telefon eftersom Hannut gav ett något förvirrat intryck. Men Lars tog Hannuts underbara uppenbarelse med fattning och det blev bra.

Nu är Hannut inne i maktens korridorer på riktigt. Från och med nu ska hon bara intervjua ministrar och andra högt uppsatta varelser.

Världsherravälde nästa!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag sa ju åt dig att söka det där jobbet i regeringen eller om det var på något departement;) Vilken tur att du har intervjuat mig då:) Kram

Postat av: Joolz

WOW!!! Jag säger bara det, WOW! Nu tycker jag att du är äääännu coolare! (coolt nog att prata i radio liksom!)

2009-01-21 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback