Bilar vi minns

Så vad det då äntligen dags för den efterlängtade temakvällen i Styggstorp: Bilar vi minns. Jag och Patrik (eller kanske mest Patrik) gick ut hårt med tonvis av biltidningar, blocket.se och diverse andra bilhemsidor.

Vi kom fram till (eller jag kom fram till) att jag behöver tre bilar: en Saab, en Peugot eller Audi och en Jaguar. Men först måste jag ha ett jobb och en stabil tillvaro. Så de där bilarna lär nog dröja ett bra tag.

Men kvällen var klart frodig. Här följer kvällen i bilder.



Vi försöker bygga en Peugot åt mig.



Emily ville inte utsätta Lucas för temakväll.



Men Lucas ville gärna läsa biltidningar.



Patrik försvann snabbt in i diverse tidningar.



Själv fascinerades jag av en vapentidning som fanns bland motorcykel-, båt-
och biltidningar.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Så numera kan du titulera dig bilexpert?;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback