En runda i baren

Följande scen utspelade sig i en hotellbar någonstans i centrala Göteborg förra helgen...

Mini Karut: Jag tar en sån (pekar på drinklistan)

Bartendern: Alltså...du får ju ta den men jag skulle inte rekommendera det.

Mini Karut: Varför inte?!

Bartendern: Du vet...det är ju huvudkontoret som hittar på drinkarna, och den där är faktiskt äcklig.

Mini Karut: Okej...så vad tycker du jag ska ta?

Bartendern: Jag kan hitta på något åt dig.

Hannut: Jag tar den här (pekar på en single malt whiskey)

Bartendern: Vilken hårding ni har med er!

Hannut: Ja, någon måste ju vara mannen i sällskapet (som bestod av Hannut, Mini Karut och Mammut)

Mammut: Nåja, vi får väl se om du får i dig den där...

Bartendern och Mini Karut: *asg*

Hannut: Hmpf! (och tänkte onda tankar om Mammut. )

Men den var god. Whiskeyn alltså.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Mammor, ibland vet man inte i vilken värld dem lever i:)

Postat av: Joolz

Mohahahaha! Fortsätt att underhålla mig med din blogg Hannut!!! =)

2009-03-17 @ 21:17:51
Postat av: Mini marit

Hahaha!!! Vilken kväll vi hade!! Skrämde till och med slag på magnusut! ;)

2009-05-15 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback