Helg, underbara helg

Veckan som jag aldrig trodde skulle ta slut är slut imorgon! Och imorgon blir det en dag med sändning och hela nästa vecka blir det sändningar. Härliga tider!

Det firar jag med att spendera över fyra timmar på ett tåg imorgon efter jobbet för att ta mig till Göteborg. Men vad gör man inte för att dricka öl med P, umgås med släkten och hetsa i största allmänhet?
Nej, men det blir najs, trots att det är fel kust.

Annars rullar livet onekligen på. Jag borde ta tag i resan och boka flyg och eventuellt boende. Samt att planera in lite annat under min kommande ledighet.

Nej, nu uppryckning ur soffan och full fart mot min walk in closet och packningen.

Kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg i Gbg! Jag vill se en bild på din walk in closet. Kram

Postat av: Anna-Lena

Du får se upp, nu när jag konkurerar med dig;) Jaså, det tror du? Vi får väl dricka lite i påsk. Kram

2009-03-10 @ 22:00:24
URL: http://zimtsternli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback