I need a visit to Vienna

Tydligen. Och även till Nurnberg och Berlin. Men jag är ju Hannut så jag bokade. Två veckor. I slutet av april. Valborg i Berlin. Det blir nog grejer det. Varför bryta traditionen och fira en traditionell Valborg liksom?. Förra året spenderade jag Valborg i Stockholm på väg hem från Umeå och året innan det bodde jag i Danmark där man inte firar Valborg.

Vi kan ju alltid tända på något symboliskt och sjunga lite. Om vi känner ett behov menar jag.

Så statusen just nu är ganska frodig. Jobb i typ två veckor till. Sen en lååååååååång ledighet.






Så här frodig kommer Hannut vara efter att ha träffat au-pairen i Nurnberg
och praktikanten i Berlin. Härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Frodigt är det och snygga är vi också:) Tända på något? Ja, en grill kanske? Det tål att tänkas på. Kram

Postat av: Joolz

Käääääääääääääärlek! Räknar ner dagarna tills du kommer! Sen när du drar vidare till Berlin är det ju dags för mig att börja packa för hemfärd, så ja, vi borde nog snart ta tag i detaljplaneringen ;-) Tusen kramar!

2009-03-15 @ 11:20:38
URL: http://juliakylberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback