Skrivkramp

Kära bloggen.

Jag vet verkligen inte vad jag ska berätta för dig längre. Många händelser och tankar ligger på kö i huvudet för att berättas om, men det kommer liksom aldrig längre än så. Och det är synd för nu får du ju aldrig höra om så många saker:

* om den där dagen när jag och världens sötaste unge umgicks en hel dag
* hur jag gick en givande långpromenad
* när jag kom på att jag faktiskt börjar bli en rutinerad sändare som kan improvisera för att få till en tajmad sändning
* om när jag skrattade så jag grät när jag körde bil och borde ha stannat men liksom inte kunde för just då, just där var allt så enkelt?

Men när krampen släpper så ska jag berätta allt det där och lite till för dig. Eller iallafall visa dig lite bilder så att du kan få känna känslan av att du nästan var med. 

Kommentarer
Postat av: Ängeln

ett rätt bra liv med andra ord ;-)

2009-09-20 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback