Fantastiskt!

Herregud vad jag har saknat att sända live! Adrenalinkicken och den nerv som skapas när man sänder live går inte att jämföra med mycket annat.

Igår gjorde jag min debut vad det gäller att sända live i tv-sammanhang. Jag skickades till Tingsryd tillsammans med en fotograf för att skildra samhällets glädjeyra över att hockeylaget gått upp i allsvensken. Vi for runt på stan och gjorde underhållande enkäter och slog sedan ihjäl tiden tills det var dags för dagens höjdpunkt, nämligen att sända live från firandet i ishallen i två sändningar.

Det var så roligt! jag var så nervös, men tydligen gick det bra, jag har ju inte sett det själv än. Fantastiskt att stå mitt i smeten på isen och höra sändningen i örat, fokusera, ha intervjupersonen under kontroll och manuset i huvudet. Plötsligt blev det så dags och då var det bara att köra och inte tveka det minsta.

Det här vill jag göra om, jag tror att jag är en naturbegåvning på direktsändning ;)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du var bäst! Din karriär inom tv har bara börjat än...kram

Postat av: Ängeln

hur kan du ngnsin har tvivlat ;-)

2010-04-18 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback