Vem lämnade vem

Det är när jag inser...

att kunskap och erfarenhet snarare är en nackdel än en fördel.
att det alltid kommer finnas någon som är mer driven och som lever sitt yrke.
att chansen till ett fast jobb är i princip lika med noll.
att en fast punkt inte går att kombinera med jobbet.
att knacka dörr i ett hus och be folk berätta om sin relation till någon som nyss mördats är en del av jobbet.
att vara duktig och intresserad av människors historier inte räcker.
att jag flyttat åtta gånger på två år.

...som jag undrar vad jag håller på med och om det verkligen är värt det.


Kommentarer
Postat av: Polarn

Självklart för en vacker dag, står du och leder ditt eget program på bästa sändningstid i ngn form av media. och då kan jag stolt säga att det där, det är min Fru ;-)



Du vet att du kan, att du vill och att det går!

2010-05-23 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback