Feghet, idioti och allmän ryggradslöshet

Ska det vara på detta viset?! nej det ska det f-n inte!

Jag vägrar gå med på att det skulle vara så här svårt att få det att fungera när så många andra lyckas så mycket enklare.
Kanske är det jag som gör fel, något fundamentalt fel alltså. Vad vet jag?

En attraktiv och trevlig människa är bevisligen antingen ett svin eller helt enkelt upptagen. Eller så handlar det helt enkelt om att jag är född 83 och inte 85 som ju verkar vara det som gäller för att lyckas.

Jag ber er; kära läsare av denna blogg: motbevisa mig! visa mig den man som inte stämmer in på ovan nämnda krav och jag ska mer än gärna erkänna att jag hade fel.

over and out

Kommentarer
Postat av: staff

Så du menar att ja ä antingen ett svin eller oattraktiv o otrevlig [eller kanske båda två ;)]!!! det va en ganska hård generalisering :P
Va är det som har hänt allas vår Hanna nu då?!

2007-11-04 @ 14:32:46
Postat av: Karin

Hannut! Du är en alldeles otroligt frodig person och förtjänar nån riktigt bra. Han kommer. Under tiden kan du ju passa på att ha lite kul med svinen.

2007-11-04 @ 16:21:42
Postat av: Karin - igen

Verkar som att staff försöker motbevisa dej. Övertygad?

2007-11-04 @ 16:23:03
Postat av: Hanna

Ni är ju för söta ;)

Staff: Inte då, tvärtom.
Tyvärr verkar du ju vara ett undantag dock...

Karin: Vilka vackra ord! får väl ge mig ut och roa mig med svinen då. Känner att jag blev lite motbevisad av Staff kanske...

Postat av: Ängeln

du vet ju tyvärr var jag står i frågan...

2007-11-05 @ 08:45:48
Postat av: Karin

Ser framemot ditt å Steffo Thörnqvists (alias staff, försöker vara diskret här) bröllop. Om du vill kan du få inseminera mej i dej å sen kan jag födas som ert gemensamma barn. Snälla!

2007-11-05 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback